Tuesday, 29 May 2012

Langkah pertamaku...

  

 Alhamdulillah..hari ni tercapai juga impianku untuk mencipta laman blog ku sendiri.Sebenarnya aku cuba melayari sendiri kaedah mnghasilkan blog ini.Walaupun sebelum ini aku telah mengikuti kursus menghasilkan Blog Pusat Sumber tetapi kepuasannya jauh berbeza apabila aku cuba menghasilkan blogku sendiri.Mudah-mudahan blog ini mampu menambahkan idea dan pengalaman baru untuk aku lebih berani menghadapi realiti kehidupan.
Aku akan cuba memanfaatkan blogku ini untuk meningkatkan kecemerlanganku dalam kerjaya dan kehidupan...insya Allah...inilah langkah pertamaku..

7 comments:

  1. teruskan usaha ye ustazah... hehe

    ReplyDelete
  2. x yah malu2.. buat blog ni x mengira umur pun sebenarnya.. yang penting minat dan usaha..
    ade yang buat blog lewat umur 50-an pun ade...
    tahniah ye ustazah, sebab dah menjadi seorang blogger...=)

    ReplyDelete
  3. Tahniah....
    Teruskan usaha. Sekarang ni orang sebut dunia di hujung jari... anak2 didik kita pun lebih hebat daripada kita.. banyak antara mereka sudah menulis blog sejak 13-14 tahun.. lambat tidak bermakna tak boleh...
    Semoga akan membantu orang lain untuk lebih baik sambil memberikan info bermanafaat serta mencari kepuasan sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah niat membuat blog ni pun sbg satu usaha untuk menyebarkan dan berkongsi ilmu dgn org lain...

      Delete
  4. usth sy dh follow,,,x sabar nk tunggu my dear teacher menulis,,,sy adalah org sgt menunggu dr usth,,hehe,,,

    ReplyDelete
  5. Allahu Akbar...Adam sama2lah kita berkongsi ilmu ye..."saya budak baru belajar"

    ReplyDelete